Contactgegevens:
Heb je een vraag, suggestie of klacht over een product of dienst van Haarshop.nl? Neem dan nu contact met ons op:
Onze klantenservice is bereikbaar vanaf maandag t/m vrijdag van 9:30 - 17:30 en zal uiterlijk binnen 14 dagen (normaal gesproken binnen 1 of 2 werkdagen) een inhoudelijke reactie geven.
Zij staan je uiteraard ook graag te woord als je er niet uitkomt met het online bestellen!
Adres:
Haarshop Professional
Ratio 16-B
6921 RW Duiven
Nederland
Bankgegevens:
IBAN: NL59RABO0303474939
BIC nummer: RABONL2U
Overige gegevens:
Bedrijfsnaam en Rechtsvorm: Haarshop Professional Duiven B.V.
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland onder nummer: 09155717
BTW nummer: NL815256206B01
Haarshop.nl is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Waarborg Organisatie. Je bent hiermee verzekerd van betrouwbaar en veilig online winkelen.
Reviews:
De productreviews en de algemene beoordeling van Haarshop worden in samenwerking met Trusted Shops verzameld. Trusted Shops biedt veiligheid en transparantie en zorgt ervoor dat online shoppers zich kunnen oriënteren. De reviews zijn ontvangen van klanten die een aankoop hebben gedaan. Je kunt het volledige reviewbeleid vinden op: https://www.trustedshops.nl/reviews/
Heb je een klacht?
Dat lossen we graag voor je op! Een klacht over een van onze producten of diensten kun je met ons delen door te bellen met 026-3210966 of te mailen naar klantenservice@haarshop.nl. Onze klantenservice medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar van 9:30 tot 17:30. Zij zullen je een binnen 2 of 3 werkdagen een ontvangstbevestiging sturen. Je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)
Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)