Account

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Geen probleem! Hier kun je een nieuw wachtwoord opvragen.

  • Waar vind ik mijn bestelhistorie?

    Login met je account en ga naar je "Mijn Account" omgeving. Klik dan in het linkermenu op de tekst "Mijn Bestellingen".

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?

    Log hier in met je inloggegevens. Klik vervolgens op Account Informatie of Adresboek, afhankelijk van wat je wil wijzigen. Wijzig je gegevens en vergeet niet op Opslaan te drukken.

  • Kan ik bij Haarshop.nl bestellen zonder account?

    Ja, dat kan. Als je vanuit de winkelmand begint met afrekenen kom je in de eerste stap van het checkout-proces. Hier kun je aangeven of je een account wil aanmaken.

  • Ik krijg de melding 'Het e-mailadres bestaat al in ons klantenbestand'. Wat nu?

    In dit geval bestaat er al een account bij ons met het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Vraag hier je inloggegevens op.

  • Hoe maak ik een account aan?

    Op deze pagina kun je jezelf registreren.

  • Ik krijg de melding 'deze combincatie bestaat niet' bij het inloggen. Wat nu?

    In dit geval is de combinatie van je e-mailadres en wachtwoord onjuist. Welke van de twee juist is, kunnen we wegens privacyoverwegingen niet aangeven. Kun je niet meer achterhalen wat je inloggegevens zijn? Vraag dan hier je wachtwoord op.