Overzicht

Contact
Bestellen
Account
Zakelijke account
Nieuwsbrief & Kortingscode!
Betalen
Annuleren
Bezorgen
Retourneren
Omruilen
Garantie
Assortiment

Contact

Telefoon: 
+31 (0) 26 321 09 66

Onze klantenservice is bereikbaar vanaf maandag t/m vrijdag van 9:30 - 17:30 en zal uiterlijk binnen 1 of 2 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.

Adres:
Haarshop Professional Duiven B.V.
Ratio 16-B
6921 RW   Duiven
Nederland

 

Top 3 meestgestelde vragen

  • Hoe retourneer ik een product?

    Wij willen je vragen ons Retourformulier in te vullen. Op die manier kunnen we jouw retourzending snel verwerken. Het retourformulier voeg je vervolgens met het product en eventueel een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden. De doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product stuur je goed verpakt op naar:

    Haarshop.nl
    t.a.v. afdeling klantenservice
    Ratio 16-B
    6921 RW Duiven

    Haarshop.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Haarshop.nl aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen.

    De retourzending wordt door ons binnen 3-5 werkdagen verwerkt.

  • Wat is het verschil tussen jullie producten en die van drogisterijen?

    Het verschil is dat onze producten speciaal ontwikkeld zijn voor professionals. Dit betekent bijvoorbeeld dat onze producten worden gefabriceerd met speciale concentraties, formules en ingrediënten. Dit zijn stuk voor stuk producten die alleen het beste resultaat leveren. Een uitgebreide uitleg vind je in ons blog "3 Verschillen tussen haarproducten van de kapper en de drogist"

  • Ik wil mijn bestelling als cadeautje laten inpakken. Kan dat?

    Helaas is het niet mogelijk om je bestelling als cadeautje in te laten pakken.