Bezorgen

  • Wat zijn jullie verzendkosten in Nederland?

    Wij verzenden met PostNL
    • Maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld - de volgende dag in huis
    • In het weekend voor 14:00 uur besteld - maandag in huis 
    PostNL Standaardlevering
    BedragVerzendkosten
    Vanaf € 0,- tot € 35,-€ 4,95
    Vanaf € 35.-GRATIS
    PostNL Afhaallocatie (ophalen)
    BedragVerzendkosten
    Vanaf € 0,- tot € 35,-€ 3,95
    Vanaf € 35.-GRATIS
    PostNL Avondlevering
    BedragVerzendkosten
    Vanaf € 0,- tot € 35,-€ 5,95
    Vanaf € 35.-€ 1,00

  • Verzendkosten in België en Duitsland?

    Wij verzenden naar België met PostNL. Naar Duitsland verzenden wij met DHL.
    België
    BedragVerzendkosten
    Vanaf € 0,- tot €35,-€ 5,95
    Vanaf € 35,-GRATIS
    Duitsland
    BedragVerzendkosten
    Vanaf € 0,- tot €20,-€ 5,95
    Vanaf € 35,-GRATIS
  • Wat zijn de bezorgtijden in Nederland, België en Duitsland?

    Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 22.00 uur:

    BesteldagBezorgdag
    MaandagDinsdag
    DinsdagWoensdag
    WoensdagDonderdag
    DonderdagVrijdag
    VrijdagZaterdag

    Bestellingen geplaatst op werkdagen na 22.00 uur:

    BesteldagBezorgdag
    MaandagWoensdag
    DinsdagDonderdag
    WoensdagVrijdag
    DonderdagZaterdag
    VrijdagMaandag

    Bestellingen geplaatst in het weekend:

    BesteldagBezorgdag
    ZaterdagMaandag
    Zondag vóór 16.00 uurMaandag
    Zondag na 16.00 uurDinsdag

    Alle indicatie levertijden gelden indien artikel op voorraad is.

    België en Duitsland kan 1 werkdag langer duren.

  • Bezorgkosten en tijden in Denemarken, Frankrijk, Italië & Oostenrijk?

    Verzend- en BetaalmethodeBestelkosten & Levertijd
    PostNL tot € 35,-€ 14,95 - 2 tot 5 werkdagen
    PostNL vanaf € 35,- tot € 75,-€ 9,95 - 2 tot 5 werkdagen
    PostNL vanaf € 75,-GRATIS - 2 tot 5 werkdagen
  • Bezorgkosten en tijden in Verenigd Koninkrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal & Cyprus

    Verzend- en BetaalmethodeBestelkosten & Levertijd
    PostNL tot € 35,-€ 21,95 (+ € 1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 5 werkdagen
    PostNL vanaf € 35,- tot € 75,-€ 17,95 (+ € 1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 5 werkdagen
    PostNL vanaf € 75,- tot € 150,-€ 14,95 (+ € 1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 5 werkdagen
    PostNL vanaf € 150,-€ 9,95 (+ € 1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 5 werkdagen
  • Bezorgkosten en tijden in Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland

    Verzend- en BetaalmethodeBestelkosten & Levertijd
    PostNL tot € 35,-€ 24,95 (+ € 2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 6 werkdagen
    PostNL vanaf € 35,- tot € 75,-€ 19,95 (+ € 2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 6 werkdagen
    PostNL vanaf € 75,- tot € 150,-€ 17,95 (+ € 2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 6 werkdagen
    PostNL vanaf € 150,-€ 14,95 (+ € 2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 2 tot 6 werkdagen
  • Bezorgkosten en tijden in Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland

    Verzend- en BetaalmethodeBestelkosten & Levertijd
    PostNL tot € 35,-€ 29,95 (+ € 2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 6 tot 8 werkdagen
    PostNL vanaf € 35,- tot € 75,-€ 24,95 (+ € 2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 6 tot 8 werkdagen
    PostNL vanaf € 75,- tot € 150,-€ 19,95 (+ € 2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 6 tot 8 werkdagen
    PostNL vanaf € 150,-€ 24,95 (+ € 2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo) - 6 tot 8 werkdagen
  • Wat is een traceernummer?

    Een traceernummer is een unieke code, vrijgegeven door bijvoorbeeld PostNL, waarmee je je bestelling online kunt volgen. Zo kun je zien of je bestelling al is opgehaald, waar die zich nu bevindt en wanneer PostNL verwacht je bestelling te bezorgen.

  • Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?

    Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

    Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

    Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen. Daarnaast zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.

  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?

    Je kunt helaas niet aangeven op welke dag je bestelling bezorgd moet worden. Je kunt er in de meeste gevallen wel voor kiezen om je pakketje naar een PostNL afhaalpunt te laten versturen. Dit is meestal bij een postkantoor of supermarkt in de buurt. Nadat het hier is bezorgd, heb je 7 dagen de tijd om het af te halen. Zo kun je in ieder geval zelf bepalen wanneer je het afhaalt en dus ontvangt. Let wel op: je hebt maximaal 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen bij het gekozen afhaalpunt. Wordt deze tijd overschreven dan stuurt het afhaalpunt je pakketje retour naar ons.

  • Wie bezorgd mijn bestelling?

    Wij werken samen met PostNL voor het bezorgen van je bestelling.

    PostNL - Binnen Nederland & naar het buitenland

    Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid je pakket in ontvangst te nemen? Dan wordt meestal geprobeerd het pakket af te leveren bij je buren. Als dit het geval is wordt je geïnformeerd door PostNL. Lukt het niet om je pakket af te geven bij de buren, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket bij jou af te leveren. Daarna kun je je pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

    PostNL Pakjegemak - Binnen Nederland

    Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Je product wordt afgeleverd bij het afhaalpunt dat jij opgeeft tijdens het bestelproces. Zo kun je het product rustig ophalen wanneer het jou uitkomt. Let wel op: je hebt maximaal 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Wordt deze tijd overschreven, dan stuurt het afhaalpunt je pakketje retour naar ons.

  • Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?

    Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:

    1. Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
    2. Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.
  • Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?

    Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:

    1. Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
    2. Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.
  • Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?

    Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

  • Kan ik een bestelling laten bezorgen op een Postbus adres?

    Ja, dat kan uitsluitend met PostNL, mits je niet betaalt met Creditcard of Afterpay. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.

    Je wordt dan geïnformeerd zodra het pakket klaar ligt, zodat je deze kunt afhalen bij de baliemedewerker.

  • Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

    1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen:
    2. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
    3. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op.

    Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

  • Kan ik een bestelling laten bezorgen op mijn werkplaats?

    Ja, dat kan mits je niet betaalt met Creditcard of Afterpay. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.

    We raden je wel aan om na het plaatsen van je bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice en vervolgens de bedrijfsnaam door te geven. Het wil nog wel eens gebeuren dat pakketjes anders teruggestuurd worden.

  • Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

    Je kunt op de pakbon kijken of de aantallen kloppen met de inhoud van je bestelling.

    • Als dit overeenkomt, dan staat op de pakbon een 0 achter het niet geleverde artikel. Deze wordt dan later geleverd.
    • Als dit niet overeenkomt, dan staat op de pakbon minimaal een 1 achter het niet geleverde artikel. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

    Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om de pakbon en je bestellingID bij de hand te houden.